De Bazooka Joe tattoo //

In het Tattoo Museum Amsterdam, daar zag ik ze weer. De bazooka Joe bubblegums MET tattoo! Kennen jullie ze nog? Mierzoete roze kauwgom die na 5 minuten kauwen aanvoelde als een baksteen in je mond. Het bezorgde spierpijn in je tong van het bellenblazen. Maar het allermooiste van deze bubblegum was de tattoo! Oh oh wat waren ze toch stoer. Vroeger waren het slechts plakplaatjes die hooguit 2 weken bleven zitten. Nu is het een manier om te laten zien wie je bent en waar je voor staat, maar dan voor je leven. Toen ik jong en lief was vonden mijn ouders ze nog leuk en onschuldig, nu kijken ze me teleurgesteld aan. Mijn vader checkt me zelfs regelmatig op nieuwe exemplaren. Maar pap, ik moet je teleurstellen. Binnen nu en een paar kleine maandjes .....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten